BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 2 Jun 2011

coretan kehidupan..........

pertama kali melihat nya, hati ku merinduinya......
pertama kali ku bersua muka dgn mu....
hati ku terpaut melihat senyuman mu,
ku mengharap kau menerima ku.......
kerna ku menyanyangi mu.....
mencintai mu.........
biar pn apa yg berlaku........
walau sebesar mana pn dugaan yg dtg......
perasaan cinta ku  kepada nya x kn pudar......
diri mu ttap ku tggu.....
impian untuk bersama mungkin tercapai atau tidak....
aku hnya mampu berserah.........
ikhlas ku ucap kn.....
aku menyintai mu.....
menyanyagi mu selamanya......
aku x tahu......
adakah semua itu akn kembali baik seperti dulu......
kadang-kadang ku membuat satu perkara....
amat byk sebab nya........
ku x mahu bermasam mka antara satu sma lain.......
ku x mahu kerana aku jd penyabab nya.....
maafkn lah aku.....
mungkin satu hari kau akn tahu.....
ape yg di maksudkn.......
mungkin belum smpai hari dan waktu.....
untuk yg Maha Esa bukti kan........
aku dh berusaha untuk semua nie......

ku hnya mampu berserah pada yg Maha Esa....
kerna ia menentu semua itu........
ku ingin satu perasaan yg lain dr nya.....
bkn perasaan benci........
ku ingin kekal selamanya bersama si dia.......
senyuman mu membawa seribu erti......
tangis mu membawa seribu makna......
kau hadir dlm hidup ku....
seumpama sebutir permata yg bersinar....
aku rindu saat bersama nya.......
rindu pada senyuman nya.....
pada ketawa nya.....
pada percakapan dia.....
ku mahu kau di samping ku untuk selamanya.....
ku x mahu perpisahan nie tnpa kerelaan hati....
kalau lah dpt ku ulang balik.....
ku akn unah kata-kata dan tingkah laku tu....
adakah x ada peluang yg terakhir....
semua manusia x kn lari dr membuat kesilapan......
maafkn lah jika ada ku membuat silap.....
potret nya sentiasa aku tetapi....
senyuman nya sentiasa di hati ku......
aku cuma mengharap kau kembali.......
sekarang aku hanya mampu berserah kepada yang Maha Esa....
kerana aku dh berusaha......
hnya dia yg menentu kn.....


LEARN TO ACCEPT REALITY............................................................................................................

0 ulasan: