BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 23 November 2011

Masa oh Masa..

huh.....cpt sggh msa berlalu kn....
pejam celik dh nk msk bln december...
then thn 2012 menjelma plak...
bln oktober dan november byk memberi kenangan...
rasa sayang lak nk tggl bln2 nie..
huhuhu

bulan oktober bulan paling bahagia sepanjang hidup nie...
kenapa yea.....
mana kan tidak.....
2 oktober besday my mom.....
9 oktober besday someone......
14 oktober my besday.......
huh...best sgt time 2.....
dpt celebrate besday with her..
thanks to her because celebrate my besday....
aku harap memori ini akan sentiasa berulang setiap tahun.....
sbb aku sayang kan dia....
cinta kn dia......
aku berharap si dia dpt merasa apa yang aku rasa......

setiap malam aku asyik teringat kepada si dia.....
rindu panggilan nya.....
tp kenapa sekarang amat susah nk dgr panggilan mcm dulu...
aku sangat rindu semua itu......

kenapa bulan oktober berlalu dgn cepat...
aku belum puas dgn semua ini lg.....


aku perlu kan kamu...........
aku sayang kan kamu.......
aku cinta kan kamu...........................................

0 ulasan: